يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
کد مطلب : 126215

رشد 47 درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون

مدیرعامل بانک توسعه تعاون درباره رشد تسهیلات پرداختی این بانک نیز عنوان کرد: تسهیلات پرداختی در سال 1401 نسبت به سال 1400 حدود 47 درصد رشد داشته است و در این مدت نیز مانده تسهیلات ما حدود 37 درصد رشد داشته است.
رشد 47 درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون
نشست خبری محمد شیخ حسینی دیروز در مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با حضور خبرنگاران برگزار شد. محمد شیخ حسینی در خصوص عملکرد بانک توسعه تعاون نیز گفت: براساس رسالت بانک  در حال  حاضر حمایت اعتباری از جامعه هدف را دنبال می کنیم. -وی درباره جامعه هدف بانک نیز توضیح داد:  تعاونی ها، بنگاه های متوسط و کوچک و اقشار کم درآمد از جامعه هدف ما هستند و ما برای پرداخت تسهیلات به این جامعه هدف تلاش می کنیم.
 مدیرعامل بانک توسعه تعاون درباره رشد تسهیلات پرداختی این بانک نیز عنوان کرد: تسهیلات پرداختی در سال 1401  نسبت به سال 1400 حدود 47 درصد رشد داشته است و در این مدت نیز مانده تسهیلات ما حدود 37 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه این بانک سال گذشته 100 درصد تکلیف خود را در خصوص وام ازدواج پرداخت کرده است، گفت: بانک توسعه تعاون امسال تا پایان خرداد ماه نیز حدود 8000 میلیارد ریال وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.
وی درباره میزان  وام ازدواج پرداخت شده از ابتدای امسال توسط  بانک توسعه تعاون عنوان کرد که تکلیف امسال ما در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج 20هزار میلیارد ریال بوده است که تا پایان خرداد ماه 7935 میلیارد ریال پرداخت کرده ایم که  به عبارت دیگر می توان گفت حدود 160 درصد وام ازدواج را پرداخت کرده ایم.محمد شیخ حسینی افزود: در خصوص پرداخت تسهیلات وام ازدواج به این صورت عمل کردیم که هر متقاضی پرونده اش تکمیل بود وام ازدواج خود را دریافت کرده است.
وی درباره پرداخت تسهیلات ازدواج در سال گذشته نیز توضیح داد: در سال 1401 نیز بانک توسعه تعاون حدود 100 درصد تکلیف خود را در این خصوص پرداخت کرده است. وی درباره تسهیلات پرداختی در امسال نیز بیان کرد: در سه ماهه امسال تسهیلات پرداختی نسبت به سال گذشته حدود 9درصد رشد داشته است و مانده تسهیلات نیز در این مدت حدود 32 درصد رشد داشته است.
 
سمیه ملکی
https://siasatrooz.ir/vdcezp8znjh8wwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی