دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
کد مطلب : 129079
حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

اسرائیل گاف را داد!

اسرائیل گاف را داد!
ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی تجاوزکارانه و تروریستی دیروز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد.
رژیم اسرائیل با حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق قوانین بین‌المللی را زیرپا گذاشته و نشان داد که به هیچ یک از قوانین و قواعد بین‌المللی پایبند نیست، همانطور که هم اکنون در فلسطین مشغول جنایت جنگی هستند. وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای رسمی درباره حمله به کنسولگری ایران گزارش داد: حدود ساعت ۱۷ عصر دیروز، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی سوریه، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله منجر به تخریب کل ساختمان و شهید و مجروح شدن همه افراد داخل آن شد. کار برای خروج اجساد شهدا و مداوای مجروحان و آواربرداری ادامه دارد.
شبکه المیادین لبنان نیز در گزارشی خبر داد سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، مستشار نظامی ایران در دمشق بر اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران، به شهادت رسید.
فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز پس از اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در مکالمه با وزیر خارجه کشورمان جنایتی که اسرائیل مرتکب شد را محکوم کرد.
در قوانین بین‌‌المللی که اعضای سازمان ملل آن را پذیرفته‌اند، حمله به سفارتخانه کشوری، نقض قوانین بین‌المللی و تجاوز به خاک آن کشور محسوب می‌شود. حق پاسخ قاطع ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران محفوظ است و پاسخ قاطع به این اقدام قطعاً داده خواهد شد.
این اقدام رژیم جعلی اسرائیل می‌تواند باعث بروز اقدامات و تحولاتی شود تا روند نابودی این رژیم را سرعت بخشد. اسرائیل بهانه لازم را به دست ایران داد تا پاسخ قاطعی به این رژیم بدهد. افکار عمومی جهان نیز با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
https://siasatrooz.ir/vdcfe1dy1w6d0xa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی