دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
کد مطلب : 129209

اجتماع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از عملیات «وعده صادق»

اجتماع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از عملیات «وعده صادق»
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور دیروز در حمایت از عملیات «وعده صادق» و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به شرارت های صهیونیست‌ها در محوطه دانشگاه های خود تجمع کرده و حمایت خود را از این عملیات غرور آفرین اعلام کردند.
به گزارش فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور در حمایت از عملیات وعده صادق و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به شرارت های صهیونیست‌ها در محوطه دانشگاه های خود تجمع کرده و حمایت خود را از این عملیات اعلام کردند. این تجمع در دانشگاه های شهید بهشتی، الزهرا، علم و صنعت  و تهران برگزار شد. سایر دانشگاه ها نیز دیروز تجمعات پرشوری در حمایت از این عملیات برگزار کرده بودند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نیز ظهر دیروز تجمع کردند و حمایت خود را از این عملیات غرور آفرین اعلام کردند. دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی هم با تجمع مقابل مسجد الزهرا حمایت خود را از پاسخ پهپادی سپاه پاسداران اعلام کردند.
روز یکشنبه نیز دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران، امیر کبیر و شریف در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع و قانونی به رژیم جعلی صیهونیستی تجمع کرده بودند که در ادامه تصاویر آن آمده است:
پارچه نوشته‌ای نیز مقابل سردر دانشگاه تهران به مناسبت عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نصب شد. جمع دیگری از دانشگاهیان سراسر کشور در روزهای یکشنبه و دوشنبه تجمعات پرشوری در حمایت از عملیات وعده صادق داشتند.شب عملیات وعده صادق نیز مردم و دانشجویان با حضور مقابل سردر دانشگاه تهران؛‌خیابان فلسطین و مقابل سفارت انگلیس تجمع پرشوری در حمایت از عملیات سپاه پاسداران داشتند.
https://siasatrooz.ir/vdcawon6o49nuu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی