سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
کد مطلب : 88811
افزايش فشارها براي سرنگوني نخست‌وزير صهيونيست‌ها

غزه شيب سقوط نتانياهو را تندتر كرد

دستاوردهاي مقاومت غزه صرفا شامل امور نظامي نمي‌شود بلكه به عرصه سياسي نيز رسيده است چنانكه گزارش‌ها از تشديد تحركات صهيونيست‌ها براي سرنگوني نتانياهوي حكايت دارد كه با كشتار غزه به دنبال تثبيت قدرت بود.
در سال ۲۰۰۹ اولمرت نخست وزير وقت صهيونيست‌ها با شكست در جنگ ۲۲ روزه غزه وادار به كناره‌گيري از قدرت شد اكنون تاريخ در حال تكرار شدن و جلادي ديگر به نام نتانياهو به رغم كشتارهاي گسترده در غزه نتوانسته روياي تثبيت قدرت را محقق سازد و با بحران تشديد تحركات سياسيون و حتي ساكنان اراضي اشغالي براي كناره‌گيري از سمت نخست‌وزيري صهيونيست‌ها مواجه شده است.
شبکه تلویزیونی الاقصی به نقل از کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد یووال اشتاینیتز وزیر اطلاعات اسرائیل خواستار تشکیل دولتی جدید به جای دولت نتانیاهو یا یافتن راه‌حلی سیاسی به جای راه‌حل نظامی برای بحران غزه شد.
در همين حال نتایج یک نظرسنجی که شبکه دو رژیم صهیونیستی آن را منتشر کرد، نشان داد که حمایت مردمی از بنیامین نتانیاهو به دلیل عملکردش در برخورد با اوضاع نوار غزه بسیار کاهش یافته است. براساس نتایج نظرسنجی که شبکه دو رژیم صهیونیستی آن را منتشر کرد تنها ۵۰ درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگش علیه نوار غزه راضی هستند و این نتایج نشان می‌دهد که حمایت‌ها از نتانیاهو هر روز کمتر می‌شود. در اين ميان ايستادگي مقاومت غزه هر روز بحراني جديد را به صهيونيست‌ها تحميل مي‌كند.
گردان‌های مقاومت فلسطینی صبح امروز شهر صهیونیست‌نشین عسقلان را با استفاده از نوع جدیدی از موشک‌ها هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن ۵۱ صهیونیست شد. گردان‌های مقاومت شهرهای حیفا، تل‌آویو و ده‌ها شهرک و پایگاه نظامی صهیونیست‌ها را توسط موشک‌های خود هدف قرار داده است و منابع خبری دشمن تاکنون به زخمی شدن ۷۵ صهیونیست اعتراف کرده‌اند. گردان‌های قسام طی بیانیه‌ای اعلام کرده اند که در پاسخ به بمباران برج‌های مسکونی و منازل مردم در نوار غزه شهر حیفا را با یک فروند موشک "آر ۱۶۰" و تل‌آویو را با ۴ فروند موشک "ام ۷۵" هدف قرار داده‌‌اند. رادیو در نقل قولی از شهردار عسقلان گفت: موشکی که گردان‌های قسام شلیک کردند یک خانه را ویران کرد، پیش از این مانند آن را ندیده بودیم. شبکه الاقصی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک برج مجتمع ایتالیایی در غزه ۲۰ نفر زخمی شدند.
در ادامه اشغالگري صهيونيست‌ها منابع خبري اعلام كردند رژیم صهیونیستی با بازداشت ساکنان فلسطینی قدس و تعیین غرامت های سنگین، سیاست جدیدی را برای تخلیه قدس از ساکنان فلسطینی و یهودی‌سازی قدس در پیش گرفته است.یک منبع امنیتی لبنان اعلام کرد توپخانه‌های ارتش رژیم صهیونیستی منطقه الجرمق در جنوب لبنان را گلوله‌باران کردند. در همين حال منابعی در مقاومت فلسطینی اعلام کردند در حمله خمپاره‌ای جمعه گذشته به "ناحل عوز"، بنی گانتس رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد.

https://siasatrooz.ir/vdcfycdc.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی