شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
کد مطلب : 128956
خاخام صهیونیست ضمن مقدس نامیدن نسل‌کشی فلسطینی‌ها

خون کودکان غزه را باید ریخت

خون کودکان غزه را باید ریخت
همزمان با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در غزه و در میانه اوج‌گیری حمایت‌های ملت‌های جهان حتی در اروپا از فلسطین، یک خاخام صهیونیست، ریختن خون کودکان غزه را به خاطر اینکه ممکن است در آینده به صف مجاهدان فلسطینی بپیوندند، مباح دانست.
«الیاهو مالی» یک خاخام صهیونیست در پیامی ویدئویی خواستار کشتن کودکان و زنان فلسطینی در غزه شد. مالی که رئیس یک مدرسه وابسته به صهیونیست های دینی است در این ویدئو، جنایات رژیم اشغالگر در غزه را جنگ مقدس اعلام کرد.وی گفت: اگر در جنگ های گذشته، زنان و کودکان را کشته بودیم، امروز همان کودکان به مبارزه علیه ما برنخاسته بودند و این زنان، کودکانی را پرورش نمی دادند که بخواهند در آینده با ما بجنگند.این خاخام صهیونیست افزود: اگر زنان و کودکان غزه کشته نشوند، در آینده به مبارزه علیه اشغالگران خواهند پیوست، بنابراین کشتن آنها از نظر اخلاقی اشکالی ندارد.
در این میان دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه تأکید کرد ده‌ها اسیر فلسطینی از غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی قربانی عملیات اعدام و قتل هدفمند هستند.دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: زندان‌ها و بازداشتگاه‌های اسرائیل به یک نسخه خونین‌تری از زندان گوانتانامو تبدیل شده‌اند چرا که در این زندان‌ها فلسطینی‌ها شدیدا شکنجه می‌شوند؛ شکنجه‌هایی که منجر به قتل می‌شوند. اسرای غزه در معرض جنایت‌های قتل عمدی و اعدام ظالمانه و فراقانونی از جمله قتل در زیر شکنجه قرار دارند. ارتش رژیم اشغالگر همچنان به ارتکاب جنایت‌های بازداشت ظالمانه مردم غزه و مخالفت با مشخص کردن لیست اسامی آنها یا حتی دادن اطلاعاتی درباره سرنوشتشان ادامه می‌دهد.
در این میان هزاران تن از حامیان فلسطین دیروز به رغم فشارهای دولت «ریشی سوناک» علیه تحرکات ضد اسرائیلی در انگلیس، بار دیگر با حضور گسترده در خیابان‌های لندن حماسه آفریدند و ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه شدند.شرکت کنندگان در تظاهرات از ملیت‌ها و مذاهب مختلف برای بیست‌ودومین هفته متوالی در خیابان‌های لندن سرازیر شدند و شعارهایی را در خصوص عدالتخواهی، پایان نظام آپارتاید، توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه سردادند. افراد حاضر در این تظاهرات، علاوه بر پرچم فلسطین، شعارنوشته‌هایی را در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته بود: «اشغال گری را متوقف کنید»، «فلسطین را آزاد کنید» و «آتش‌بس را اکنون برقرار کنید».این درحالیست که دولت انگلیس در راستای مشروعیت‌زدایی از مخالفت با رژیم صهیونیستی و سرکوب حمایت از ملت فلسطین، درصدد است تا محدودیت‌های جدیدی را به بهانه مقابله با افراط‌گرایی وضع کند.
خبر دیگر آنکه رسانه آمریکایی گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی در حال ایجاد یک مسیر زمینی است که غزه را به ۲ بخش تقسیم می‌کند و تا ساحل دریای مدیترانه می‌رسد؛ این اقدام بخشی از طرح امنیتی رژیم صهیونیستی برای کنترل بر این منطقه برای ماه‌ها و چه بسا سال‌های آتی است.محافل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی به حمله ارتش این رژیم به یک خانه در شهرک بئیری در تاریخ هفت اکتبر گذشته با وجود اطلاع داشتن از حضور اسرای صهیونیست در این خانه اذعان کردند. خبر دیگر آنکه مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پالایشگاه‌های نفت در حیفا را هدف قرار داده است.
هزاران نفر از زنان آمریکای لاتین در راهپیمایی روز جهانی زن حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.در آرژانتین پرچم‌های فلسطین در میان جمعیتی که به سمت کنگره این کشور راهپیمایی می‌کردند، برافراشته شد. خبر دیگر آنکه رژیم صهیونیستی یک برج مسکونی در رفح را که ۳۰۰ آواره فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف حمله هوایی قرار داد و آن را به آتش کشید.این در حالی است که جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی‌های منتظرِ دریافت کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه همچنان ادامه دارد.
پلیس آمریکا به راهپیمایی حامیان مردم مظلوم غزه در نیویورک که توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی را خواستار بودند، حمله و ۲۰ نفر آنها را بازداشت کرد.سوئد نیز اعلام کرد که تامین مالی نهاد امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی(آنروا) را از سر خواهد گرفت.جنبش حماس فلسطین، تحقیقات ارائه شده توسط ارتش صهیونیستی درباره جنایت این ارتش در خیابان الرشید غزه را دروغین و گمراه‌کننده دانسته و تاکید کرد همه شواهد نشان می‌دهد ارتش اشغالگر، فلسطینی‌ها را در صف دریافت غذا عامدانه هدف قرار داده است.لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم اشغالگر با اعتراف به شکست این رژیم در رسیدن به اهداف خود در جنگ غزه اعلام کرد که اسرائیل به جای رسیدن به پیروزی کامل مقابل حماس، کاملا خوار و ذلیل شد.
«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و عضو کنونی کنست این رژیم در واکنش به شکست کابینه و ارتش اسرائیل در آزاد کردن اسرای صهیونیست از غزه اعلام کرد: اسرائیل به جای رسیدن به پیروزی کامل مقابل حماس، کاملا خوار و ذلیل شد. در این میان حکومت طالبان ضمن محکومیت تصمیم رژیم صهیونیستی برای ایجاد ۳۵۰۰ مسکن جدید در کرانه باختری، خواستار اقدام فوری کشورهای اسلامی برای جلوگیری از این اقدام شد. لازم به ذکر است شهردار جبالیا در شمال نوار غزه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ۷۵ درصد شبکه آبرسانی این شهر را نابود کرده، اعلام کرد که چند فلسطینی بر اثر سقوط مستقیم صندوق کمک‌های آمریکا به شهادت رسیده‌اند.«مازن النجار» شهردار شهر جبالیا در شمال نوار غزه شهادت شماری از فلسطینی‌ها بر اثر سقوط مستقیم صندوق کمک‌های هوایی و باز نشدن چترهای مخصوص را تأیید کرد. النجار همچنین اعلام کرد که شماری دیگر از فلسطینی‌ها در دو میدان «النابلسی» و «کویت» غزه در حالی که منتظر کمک‌های بشردوستانه بودند، به شهادت رسیدند.
https://siasatrooz.ir/vdciwvazqt1ar32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی