يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
کد مطلب : 126357

آقای دولت کجایی و به کجا می‌روی؟

در خبرها از قول خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس آمده که قرارداد بیرانوند برای دو سال مبلغ ۱۴میلیارد تومان شده است!...
در خبرها از قول خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس آمده که قرارداد بیرانوند برای دو سال مبلغ ۱۴میلیارد تومان شده است!؟ جای تعجب و سوال دارد که مبنای قانونی پرداخت این ارقام نجومی و کهکشانی چیست؟ ملاک و معیار و قیاس برای این مبلغ کجاست؟ مبلغی که دود از کله هر ایرانی که این روزها با مشکلات زیاد  اقتصادی دست به گریبان است بلند می‌کند و آن ها را به زمین و زمان بدبین!
استقلال و پرسپولیس دو باشگاه دولتی است که طی ۴۴سال گذشته از بیت المال برده‌اند وخورده‌اند،به راستی چرا؟ سوال افکار عمومی و قاطبه ۱۵میلیون کارگر و کارمند و جمعیت ۷ میلیونی بازنشستگان که حقوقشان کفاف 10 روز اول ماه را نمی‌دهد و تورم بالای 50 درصد، کمرشان را شکسته، این است که اگر خزانه دولت اینقدر پول دارد که در این اوضاع تحریم های ظالمانه پول برای دارو و مایحتاج عمومی ندارد پرداخت‌های اینچنینی براساس کدام مدارومعیاراست و چرا به ما هم از این پول‌ها نمی‌دهید؟
ممکن است گفته شود در دنیای فوتبال و خارج از مرزها این مبالغ عرف است ،قبول. ولی مگر دولت‌ها چنین پولی را به فوتبالیست‌ها پرداخت می‌کنند، مگر دولت‌های اروپایی پول بازیکنان تیم‌های فوتبال را پرداخت می‌کنند؟ شما به غیراز ایران کدام باشگاه فوتبالی دولتی پیدا می‌کنید؟آنجاها باشگاه‌ها خصوصی است،فعالیت اقتصادی دارد وهرکونه دلشان خواست خرج می کنند ولی درایران چخ؟سوال اساسی و مهم این است چرا طی سال‌های گذشته دولت نخواسته که این باشگاه‌ها خصوصی شود و روی پای خود بایستد؟ چه دست‌هایی در کار است تا این باشگاه‌ها همچنان جیره خوار دولت بمانند تاعده‌ای در پشت پرده به آلاف و اولوفشان برسند؟ با این ارقام نجومی که به این آدم ها می دهند که ماهیانه حدود۵۸۳میلیون تومان می‌شود! چگونه می خواهید که نخبگان، تحصیلکردگان، پزشکان،مسئولین، مدیران، کارمندان و کارگران و...دلخوشی داشته باشند و مهاجرت نکنند و یا دست به کارهای دیگر نزنند؟ خدایی در کدام دین وآیین گفته‌‌اند از جیب بیت‌المال این ارقام کهکشانی را بردارید وبه جیب یک عده بازیکنی که هیچ علقه وعاطفه‌ای به میهن مردم و انقلاب ندارند بریزید؟ پرسپولیس و استقلال هردو باشگاه دولتی هستند براساس کدام قانون و مبنا این پول‌ها از مالیات و دارایی مردم چپاول میشود وبه جیب آنها ریخته می‌شود؟
یک مدیر با همه مسئولیت هایی که دارد و باید به ده‌ها دستگاه نظارتی پاسخگو باشد ۴۰ میلیون تومان دریافت می‌کند، آنوقت برخی اینگونه دریافتی‌های میلیاردی دارند! براستی این چند شهید بزرگوار نیروی انتظامی که طی هفته های گذشته و روز شنبه جانشان را تقدیم امنیت و آرامش مملکت کردند روی هم چقدر حقوق می گرفتند؟ آقای رئیسی، واقعا این عدالت است؟ چگونه می‌شود یک وزارتخانه تحت امر شما چنین خبط بزرگی بکند؟ و صدایی هم از شما شنیده نشود. آیا این پرداخت‌ها و این رفتارها زمینه ناراضی تراشی را فراهم نمی کند؟ چگونه می شود و وزیر شما چگونه راضی می شود زیر برگه چنین پرداخت هایی را امضاکند؟
آقای رئیس جمهور! اقدام قاطع شما در لغو سریع چنین پرداخت‌هایی موجب خوشحالی ۸۵ میلیون ایرانی خواهد شد. با اقدام قاطع خود دل مردم را شاد کنید. لغو وتوبیخ مسئولانی که چنین قراردادهایی را امضا کرده‌اند کمترین خواسته مردم است. آقای رئیسی! جمعیت میلیونی مردم را روز جمعه در سراسر کشور دیدید، آن‌ها به عشق علی (ع)و عدالتش که شهره جهان بشریت است به میدان آمدند نگذارید این مردم از تحقق عدالت نظام اسلامی ناامید شوند.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcbs0b8zrhb5fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی