يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
کد مطلب : 126574

مقاومت عاشورایی تا پیروزی نهایی

صهیونیست‌ها قصد داشتند برای ایران چاه بکنند اما خود در چاه افتاده‌اند، ‌مصداق این ضرب المثل شده‌اند که «چاه کن همیشه ته چاه است.»  
دشمنی صهیونیست‌ها با ایران اسلامی سبب شد تا بسیاری از ظرفیت‌های این رژیم صرف تقابل با جمهوری اسلامی شود، این رژیم جعلی که خاک فلسطین را غصب کرده و برای خود دولت و کشور تشکیل داده، تاکنون هر طرح و برنامه‌ای که علیه ایران تدارک دیده با شکست روبرو شده است و اکنون چالش‌های داخلی این رژیم می‌رود تا آن را به اضمحلال کامل برساند.
سیاست مقاومت عاشورایی ایران اسلامی است که توانسته رژیم جعلی اسرائیل را که حامی بزرگی چون ایالات متحده و کشورهای غربی دارد، با چالش جدی روبرو کند که حتی کارشناسان و تحلیلگران داخلی اسرائیل هم به فروپاشی آن اعتراف کرده‌اند.
مردم ساکن اسرائیل اکنون بیش از 30 هفته است که در خیابان‌ها حضور دارند و با تظاهرات خود که با سرکوب و خشونت پلیس رژیم همراه است، با سیاست‌ها دولت حاکم مخالفت می‌کنند.
فروپاشی از درون سرنوشتی است که در انتظار رژیم صهیونیستی و حتی اگر جمایت‌های آمریکا و اروپا از این رژیم آن را به تأخیر بیندازد، عوامل دیگری وجود دارد که نابودی این دولت جعلی و جنایتکار را حتمی کرده است.
رژیم صهیونیستی که پس از وقایع سال گذشته برنامه‌ها و توطئه‌های زیادی را علیه ایران اسلامی پیاده کرد و هنوز هم مشغول آن است، در رویای نابودی جمهوری اسلامی بود اما هنوز هم پس از گذشت 45 سال از عمر انقلاب اسلامی، دشمنان ایران از واقعیت مردم و نظامی حاکم در آن آگاهی کافی ندارند، در واقع از این حکومت اسلامی هیچ نمی‌دانند و تصور می‌کنند که مانند دیگر دولت‌ها و حاکمیت‌های موجود در جهان است و می‌تواند با توطئه‌،‌دسیسه، دشمنی، تحریم و تهدید نظامی آن سرنگون کرد.
رهگیری، ‌دستگیری و انهدام چندین گروه تروریستی در داخل کشور که از حمایت مستقیم صهیونیست‌ها برخوردار بوده‌اند علاوه بر آن که نشان دهنده آمادگی سازمان‌های اطلاعاتی کشور است، اثبات می‌کند که صهیونیست‌ها آخرین دست و پای خود را می‌زنند تا شاید بتوانند از خفه شدن نجاب پیدا کنند.
صهیونیست‌ها برای ایران خواب‌‌ها دیده بودند اما خودشان در چاهی افتادند که برای ایران کنده بودند. سران رژیم صهیونیستی به ویژه نتانیاهو با تصمیمات و اقداماتشان، سرعت نابودی اسرائیل را افزایش داده‌اند.
کارشناسان اسرائیلی نیز نسبت به اتفاقات درون این رژیم هشدار داده و گفته اند که اسرائیل رو به نابودی و جنگ داخلی پیش می رود.
رهبر معظم انقلاب در سال 1394 در یک پیش بینی از آینده رژیم صهیونیستی گفته بودند « شما 25 سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»
با توجه به تحولات درونی و پیرامونی رژیم صهیونیستی، به ویژه تولید قدرت در نیروهای حزب الله، گروه های مقاومت فلسطینی و توان نظامی و موشکی ویرانگر ایران، این رژیم زودتر از 25 سال خود را نابود خواهد کرد.
اسرائیل در حال رفتارهای خودبراندازانه است، به گونه‌ای که این رفتارها زحمت ما را کمتر می‌کند و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.
برخی در داخل بر این باورند که برخی سیاست‌ها در ایران رفتارهایی خودبراندازانه است و خواهان برگزاری رفراندوم برای بعضی مسائل هستند، چنین افرادی ساده پندار هستند و تنها نوک دماغ خود را می‌بینند و از عمق ماجرا و قضایا آگاهی ندارند چرا که سطحی به وقایع نگاه می‌کنند، در حالی که با وجود همه دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی، دشمنان رو به ضعف و اضمحلال هستند و ایران مقتدر و پایدار در حال پیشروی است، حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در عزاداری محرم و اباعبدالله نقطه قوت همیشگی انقلاب اسلامی است.
ترسوها، دنیا طلبان، سرسپردگان و استحاله جویان در اردوگاه عاشورایی انقلاب جایی ندارند. آنها تنها به ایجاد یأس و ناامیدی می‌پردازند و با این روش به گمان خود برای انقلاب و مردم دلسوزی می‌کنند اما جز بذر ناامیدی و اختلاف در جامعه نمی‌پاشند.
انقلاب اسلامی، پابرجاست، ماندگار است تا ظهور مهدی موعود (عج).
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdccmeqs02bqip8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی