گرامیداشت یاد و خاطره مدافع سلامت در فرهنگ سرای رسانه
یاد و خاطره زلیخا عزت پور مدافع سلامت در فرهنگ سرای رسانه گرامی داشته شد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره زلیخا عزت پور مدافع سلامت درمبارزه با بیماری کرونا وپرستار بیمارستان لبافی نژاد تهران در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.
در این مراسم که با حضورآیت الله حائری فومنی دستیار ویژه وزیر امور خارجه و نماینده ادوار مجلس ، خلیل بهروزی فر نماینده فومن و شفت ، دکتر حسن تامینی نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد از خانواده زلیخا عزت پور تجلیل به عمل آمد.
در ابتدای این آیین معنوی آیت الله حائری فومنی دستیار ویژه وزیر امور خارجه ، ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به خدمات شهدای مدافع سلامت اظهار داشت ، مدافعان سلامت با خدمت خالصانه سعی دارند تا سلامتی در جامعه فزونی یابد و در این راه جان خود را نیز فدای ملت و کشور می کنند که جا دارد از همه این عزیزان که در این عرصه تلاش و مجاهدت تشکر و قدردانی نماییم.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر تامینی طی سخنانی از خدمات پزشکان، پرستاران و کلیه خادمان عرصه درمان که مشغول به تلاش برای نجات جان بیماران وهموطنان خود می باشند تقدیر وتشکر نمود و با گرامیداشت نام و یاد شهدای مدافع سلامت،از خداوند متعال صبر جمیل برای بازماندگان وخانواده های این عزیزان را خواستار شد. وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم را بهترین راه برای قدردانی از زحمات این عزیزان دانست.
در پایان این مراسم نیز از خانواده زلیخا عزت پور تقدیر به عمل آمد.
 
 
 
https://siasatrooz.ir/vdcjxoeviuqe88z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی