يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
کد مطلب : 128665
راهپیمایی باشکوه 45 سالگی انقلاب

از 22 بهمن تا 11 اسفند

از 22 بهمن تا 11 اسفند
مردم ایران اسلامی روز گذشته 22 بهمن ماه 1402 در یک جرکت بزرگ، 45 سالگی انقلاب اسلامی خودرا چشن گرفتند و برای ابراز پایبندی به آرمان‌های انقلاب به میدان آمدند و بد سیرتانی را که تصور می‌کردند مردم به انقلاب پشت کرده‌اند، روسیاه کردند.
جای جای ایران اسلامی با حضور مردم نوید بخش امید و آینده‌ای روشن را نشان می‌داد، پیر و جوان، زن و مرد، کودکان و نوجوانان به میدان آمدند تا بار دیگر پایبندی و علاقه خود را به انقلاب، با همه مشکلات و ضعف‌هایی که وجود دارد، نشان دهند.
مردم ایران اسلامی 22 بهمن 1402 را به 11 اسفند 1402 وصل کردند و در این روزهای باقی مانده تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری،‌همه آنچه که تاکنون علیه مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات انجام می‌شد، خنثی کردند و ثابت نمودند که هم پای انقلاب ایستاده‌اند، هم پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و هم نسبت به وضعیت اقتصادی موجود گلایه دارند اما با این وجود دست از انقلاب نمی‌کشند.
روز گذشته در راهپیمایی 22 بهمن ماه،‌ در کنار حضور مردم صحنه‌هایی دیده شد که اقتدار و توانمندی‌های ایران اسلامی را به رخ همگان به ویژه دشمنان کشید. موشک‌های بالستیک خرمشهر4، حاج قاسم، خیبرشکن، قیام، سامانه‌های پدافندی سوم خرداد و 15 خرداد، ماهواره‌برهای سیمرغ و سفیر امید، پهپادهای شاهد 136، شاهد 171 و سیمرغ، مهاجر 6، ماکت جنگنده کوثر، هواپیمای آموزشی یاسین و ترابری سیمرغ و بالگردهای سورنا و صباـ248 نیز به نمایش درآمد. همچنین؛ خودروهای تاکتیکی ارس نیز بخش دیگری از تجهیزات حاضر در راهپیمایی بودند.
در راهپیمایی دیروز، اکثر مسئولان کشور از رئیس جمهور تا رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه و دیگر مسئولان در میان مردم در راهپیمایی شرکت کردند.
آنچه که در این میان جلب توجه می‌کرد، حضور گسترده کودکان، نوجوانان و جوانان از همان ساعات ابتدایی صبح در جشن چهل و پنجمین سال انقلاب بود.
اجرای سرود و برنامه های هنری از سوی کودکان و نوجوانان در مسیر برگزاری راهپیمایی حال و هوای و خاصی را به مراسم داده بود.
https://siasatrooz.ir/vdcfvcdytw6d0va.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی