سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : 128986
در سیصدمین نشست تخصصی زرین قلم برگزار می شود :

 رونمایی  از  کتاب« فضایل ماه مبارک رمضان » در فرهنگ سرای رسانه

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ، فرهنگ سرای رسانه در سیصدمین  نشست تخصصی زرین قلم به رونمایی  از کتاب« فضایل ماه مبارک رمضان» به نویسندگی محمد هادی قندهاری  می پردازد. 
 رونمایی  از  کتاب« فضایل ماه مبارک رمضان » در فرهنگ سرای رسانه
نویسنده در این کتاب به بیان ابعادی از حقیقت و برکات معنوی ماه مبارک رمضان پرداخته است. در این نوشتار ضمن بیان اهمیت روزه‌داری و ثواب عظیم مترتب بر آن، به تبیین وقایع تاریخی واقع شده در ماه رمضان در صدر اسلام مانند٬ معراج رسول خدا(ص)، وفات حضرت خدیجه کبری(س)، وقوع جنگ بدر، میلاد امام حسن مجتبی(ع)، ضربت خوردن و شهادت امام علی(ع)، شب‌های قدر، نزول قرآن و ... پرداخته شده و مراتب روزه و باطن این ماه شریف از منظری قرآنی و روایی بیان شده است. نویسنده به اعمال و آداب ماه مبارک رمضان نیز اشاره نموده و اهمیت و ثواب قرائت قرآن، ادعیه وارد شده در این ماه، افطاری دادن، اعمال مخصوص شب‌ها و روزهای این ماه، اعمال شب قدر و احیای ان و برخی دیگر از اعمال استحبابی آن را از دیدگاهی روایی بیان کرده است. 
 
بر اساس این گزارش در ادامه سلسله نشست های تخصصی زرین قلم به نقد ، رونمایی و نقد کتاب «فضایل ماه مبارک رمضان» به بهانه فرارسیده ماه مبارک رمضان و با حضور محمد هادی قندهاری  نویسنده کتاب  ، سید رضا میر غنی مدرس و پروهشگر حوزه دین ، سید محمد خردمند پژوهشگر و روانشناس بالینی با عنوان کارشناسان  و جمعی از اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه روز پنج شنبه ۲4 اسفند ماه  ساعت ۹ الی ۱۱در فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود.
علاقه‌مند برای حضوردر این نشست می‌توانند به آدرس پاسداران ، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا حضور به هم رساند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۷۰۱۴۸۲ تماس بگیرند.
https://siasatrooz.ir/vdcbwwb80rhb59p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی