شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
کد مطلب : 128255

انتخابات و سه قوه!

با اعلام نتایج ثبت نام نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، موضوع انتخابات وارد فاز جدید و جدی‌تری شده است. تقریباً ۹۰ درصد نامزدها از سوی هیات‌های نظارت تعیین تکلیف شده‌اند و با اعلام اسامی تقریبا می‌شود گفت «ماراتن انتخابات» شروع شده و سوت آغاز را نیز زده‌اند.
آنچه که می‌ماند در این ایام باقی مانده تا۱۱ اسفند ماه که روز برگزاری انتخابات است باید برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که همه اقدامات سه قوه معطوف به بالا رفتن مشارکت عمومی شود.
شرایط بد اقتصادی کشور، تورم، گرانی‌های کمرشکن و وضعیت نامناسب مسکن، از عمده موارد مهمی است که می‌تواند به میزان مشارکت عمومی خدشه وارد کند که می‌طلبد دست اندرکاران، به فوریت با طرح های عاجل به این مهم بپردازند، آقایان سران سه قوه باید بدانند که دراین شرایط بین المللی، دشمنان قسم خورده ایران با تمام قوا در میدان هستند تا روحیه ناامیدی را بین مردم ترویج دهند و از میزان مشارکت بکاهند.
آقایان و زیرمجموعه هایشان باید در نظر بگیرند اقدامات اساسی و زیربنایی که مورد نیاز جامعه است به گونه‌ای به مرحله اجرا درآید که تداوم داشته باشد و آرامش به جامعه بازگردد متاسفانه این روزها شاهد هستیم که برخی اقدامات در سه قوه به گونه‌ای در جامعه اجرایی می‌شود که نه تنها برای مردم مایه آرامش نیست بلکه بعضاً بوی تعمدی بودن این رفتارها نیزبه مشام می‌رسد و اینجاست که وظیفه نهادهای نظارتی و امنیتی باید در این ایام رصد چنین رفتارهایی باشد .در این زمینه باز هم در روزهای آینده بیشتر خواهیم نوشت.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcaman6m49nuu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی