جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : 128409

دشمنی با وطن تاکی؟!

حمله پاکستان به خاک کشورمان فارغ از اینکه یک عمل تجاوزکارانه و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بود، باعث شد ماهیت خیلی از سیاسیون و فعالین سیاسی که با نظام زاویه دارند و با رسانه‌های فیک شان دشمنی‌شان با میهن آشکار شود و صفحه سیاه دیگری در کارنامه شان ثبت و ضبط شود.
بن مایه حرف همه این جماعت این است که «ایران برای انجام این حمله با پاکستان هماهنگ بود و این حمله با چراغ سبز ایران انجام شده است!»
یکی نیست به این نوابغ ورشکسته بگوید، کدام مسئولی حاضرمی‌شود یک کشور خارجی با موشک و پهپاد و هواپیما به خاکش تجاوز بکند و ۹نفر هم کشته شوند؟!
از جنگ تحمیلی ۸ ساله عراق علیه ایران تاکنون ۳۵ سال می‌گذرد و این اولین تجاوز و درگیری رسمی بین ایران و پاکستان بوده است، چگونه می‌شود به جامعه القا کرد که این تجاوز آشکار هماهنگ شده بوده است؟ آیا فکرمی‌کنید مدیران ارشد کشور اینقدر بی وطن هستند که تن به چنین خواری و خفتی بدهند؟
اینکه شما در «فیک نیوزهایتان» همراه با رسانه‌های معاند صهیونیستی همزبان و همگام می‌شوید و بجای اعتراض و محکوم کردن تجاوز اجنبی، به نوعی اظهار خوشحالی می‌کنید و مسئولین کشور را در این برهه حساس متهم می‌نمایید، نشانه چیست؟
وطن فروشی، دشمنی با میهن و سکوت در برابر اجانب چه دردی را از شما دوامی کند؟ اینگونه رفتار هنگام شرایط خاص در کشور، در هیچ جای دنیا تحمل نمی‌شود ولی شما با سوء استفاده از سعه صدر نظام همچنان به دشمنی های کورتان ادامه می‌دهید!
واقعاً جای تأسف است که چرا از دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران، درس نمی‌گیرید که اگر دشمن تجاوزگری کند به هیچکس رحم نمی‌کند و به شما احسنت  و آفرین نمی دهد بلکه شما را هم ازدم تیغ می‌گذراند!
بیایید و از بازی کردن در زمین دشمنان ایران خارج شوید و کمی تعقل و اندیشه کنید در فردای خودتان!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcbgwb89rhb5ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی